24 de maig 2010

Una de "gnocchis"

El divendres, 21 de maig, per la nit varem anar a sopar al restaurant italià "Un posto al sole". A l'arribar els propietaris ens van saludar i en veure a la mare li van preguntar si estava embarassada. A continuació em van preguntar a mi: "I tu què vols?". La meva resposta va ser sincera i franca: "Una de gnocchis"... La Sara es referia si volia "Germanet o germaneta" però el meu estomac i el meu cap van anar de la mà.

Em van regalar una mascara veneciana de sol que vaig lluir força estona.


Dissabte el matí em vaig tornar a posar la mascara i també els tirants que em van regalar els abuelitos per anar a dinar a casa dels avis.

1 comentari:

Viajerita ha dit...

Però mira que ets Guapo!!!! amb els tirants que t´han regalat els abuelitos, amb la teva cabana, amb la màscara i pensant en els gnocchis :-P
petonets per a la mama, el papa els abuelitos, els iaios, la tieta Sílvia, l´Alba, la Júlia, en Joan, la Isa....bé per a tots!!!!
Ciao bambino! :-)