9 de maig 2010

Setmana envoltada de tecnologia i natura

El passat dilluns 4 de maig vaig començar la setmana amb la visita del pare a la meva classe amb un parell de robots. Aprofitant que el divendres va portar a casa uns robots de l'EUSS me'ls va ensenyar diumenge i així jo dilluns els hi podia explicar les diferents parts als meus companys. Va ser força entretingut i la meva mestra, la Narbora, va fer fotos que esperem que pugi aviat a la web de l'escola.

Ahir dissabte vàrem aprofitar per fer una excursió familiar. Tot i sortir una mica tard de casa vàrem poder dur a terme el nostre objectiu. L'excursió triada va ser pujar a La Pleta, oficina del Parc Natural del Garraf, i una dolina que hi ha pels seus voltants (per sobre del Puig del Martell i des d'on pots veure la Penya dels Caus).


El pare va estar fent fotos a molts "bitxos" i moltes plantes. Podeu veure més a l'àlbum del Facebook


A l'arribada al pàrquing vàrem fer un petit descans i una repassada de l'estat de les cames després d'haver fet una mica de camp a través...


A l'hora de dinar vàrem parar a un restaurant àrab on vàrem degustar menjar típic. Una mica d'hummus, una torta de carn i formatge i un cous-cous de xai. De postres una mica de rebosteria àrab i un magnífic té a la menta.


A continuació vàrem acabar el dia passant una estona a la platja, estirats a la sorra.


Aquí el pare també va aprofitar per fer algunes fotos de la platja i la mar.


A l'arribar a casa vaig seure a la cadira del pare i el vaig imitar, tot jugant a "picar les tecles del meu portàtil" imaginari.


Avui diumenge he anat amb la mare i la "abuelita" una estona a la festa del Rocio del castell de Castelldefels, on he vist cavalls i "una verge", i he escoltat tambors. Per la tarda, amb els pares hem aprofitat per endreçar una mica la casa...

1 comentari:

sílvia ha dit...

quin cap de setmana més intens! m'agrada!