20 de maig 2010

Repassant el material... per dissabte a la nit

Aquesta tarda després de l'escola m'ha recollit l'abuelita a l'escola i ens hem quedat una estona a la biblioteca del centre, doncs era l'últim dia del curs i feien una festa de cloenda.

Després hem anat a casa dels abuelitos, on al cap d'una estona de ser-hi m'he endut una sorpresa. Ha vingut el meu pare, i jo no l'esperava pas... Jo pensava que ja venia la mare per recollir-me, i no ves per on ha arribat el pare. El que jo no sabia era la feina que em tenia preparada.

A casa dels abuelitos, la tieta Elena i l'Alberto van deixar-hi una tenda de campanya i com que jo li he dit el pare que volia anar a dormir al castell de Brugués amb la gent de l'A.E. Grimpamons calia que reviséssim l'estat de la tenda. Hem agafat la tenda i hem pujat al terrat de casa dels abuelitos i allà hem fet el desplegament, muntatge i recollida de la tenda.

Un cop muntada l'abuelita ens ha fet unes fotos:


La tenda està en òptimes condicions, i segons ens ha dit l'Alberto que avui ha vingut a casa dels abuelitos "fins i tot sense estrenar".

Ha estat una estona molt entretinguda i hem fet un bon equip de treball, esperem fer-ho bé també a la muntanya el proper dissabte...

3 comentaris:

Viajerita ha dit...

Ara ja podeu anar de c`amping!!!!! Us la deixem tot el temps que vulgueu!!!!!!!!
Jan et prova la nova casa!!!

Viajerita ha dit...

Ah, i que us ho passeu molt b'e! ;-)
Petons per a tots!!!!

sílvia ha dit...

Ei Jan,
A les fotos fas molt bona cara! Potser ajuda haver dinat a ca la tieta un salmó que segons tu mateix has dit "quina bona pinta que té".
Així que dormireu a la tenda? si puc aniré a l'aplec una estoneta i miraré de trobar on has acampat!