12 de maig 2010

Operació "Biniki"

La nit de dimarts vaig fer-li un cop baix al pare...

Jo estava acabant de sopar i preparant-me per anar a dormir, cap a 2/4 de 10 de la nit; just quan ell tornava de fer les classes de "Introducció al màrqueting", a la Facultat de Comunicació de la UAB.

Quan va arribar a casa li vaig dir que tenia una sorpresa per a ell. Només entrar a casa va anar a la seva habitació per canviar-se i posar-se una roba més còmoda. Va ser en aquell moment quan em vaig apropar fins a ell, armat amb la meva cinta de mesura flexible "model costurera" i li vaig dir:
- Papa, a la farmàcia hi ha una crema per treure la panxa?
Ell en veure'm tan preparat, segurament va pensar que seria per ell, i va preguntar-me a qui li huaríem de comprar.

La meva resposta va ser molt sincera i espontània.
- No puc comprar-la perquè no se la marca...

1 comentari:

Viajerita ha dit...

Jan ets un crack, quina sortida mes bona!!! jeje