2 de maig 2010

Tornem a la muntanya

Avui diumenge pel matí he fet una excursió pel Parc Natural del Garraf. He anat amb el pare i hem fet des del Pla de Querol fins a La Morella. He fet tot el recorregut a peu tot sol, i també cal afegir-hi alguna caigudeta... però res molt greu. Hem estat unes 2 hores i mitja per fer-hi tot el camí. En total hem fet uns 4 quilometres.


De pujada hem anat resseguint tot el sender GR-92 (un troç de l'etapa 21), i jo anava davant guiant el pare. L'objectiu era seguir unes marques de color "blanc-vermell" que anàvem trobant pintades pel terra a les roques o en pals durant el camí. Hem gaudit d'un dia amb una mica de sol i núvols, de pujada feia caloreta i de baixada ja no tanta... per això una estona estava en maniga curta i una altra amb la jaqueta.


Tot i que per seguretat no es veu a les fotos, amb l'ajuda del pare i "unes cordes" m'he enfilat al vèrtex geodèsic de La Morella (594 m.). Des d'aquí dalt no hem pogut gaudir d'unes bones vistes perquè no hi havia bona visibilitat però si que hem vist una mica de Montserrat, així com altres llocs del Garraf i de Barcelona.

A la tornada hem anat a dinar a casa dels abuelitos, on ens estava esperant la mare.

2 comentaris:

sílvia ha dit...

a la propera excursió aviseu-me amb temps! m'apuuuuunto! jo també tinc pals, Jan!

Viajerita ha dit...

Quan torni jo tamb'e m'apunto!!!!! :-)
Jo no tinc pals pero tinc peus de gat i arn'es :-)
Un petonet Jan alpinista!!!!