24 de des. 2011

Una mica penjats...

Bon nadal 2011
i bones festes per a tothom!!!!


Gairebé ja és nadal i jo estic acabant de fer el meu bloc... Cal posar-hi cosetes velles, de fa uns quants dies, però xules i interessants.

El 16 de desembre la mare i jo varem recollir canonges de l'hortet, i després els varem amanir i ens els varem menjar. Per la tarda quan va arribar el pare em vaig passar una estona jugant amb cordes i quedant-me una miqueta penjat... per cert, la conilleta m'imitava. Mentrestant, la Teguise ha intentat menjar-se al Mowgli, espero que no li tingui en compte quan vagi a Llops.












El dimecres 21 de desembre he anat amb els companys de P5 a cantar i fer una mica d'espectacle nadalenca i ens ha sortit molt bé.

Ara ja és moment d'anar-nos preparant per passar uns quants dies de festes en companyia dels nostres.