4 de des. 2011

Intens final de novembre

Aquest final de novembre de 2011 ha estat molt intens, doncs a banda de coses ja explicades en altres entrades, teniem pendent el primer aniversari de la Teguise i noves sortides nocturnes.

Divendres 25 de novembre va ser l'aniversari de la meva germaneta Teguise. Pel matí després d'anar a escola em va recollir la tieta Elena i ens va portar fins a casa dels iaios on anavem a dinar. Abans varem recollir les olives de l'olivereta i ens varem fer unes fotos, i després de dinar el iaio i la Teguise van fer-se una bona becaina. Per la tarda hem celebrat l'aniversari de la Teguise, tot i què estava una mica refredada. La tieta Elena li va regalar a la Teguise un àlbum de fotos personalitzat, on combina fotos amb il·lustracions. Molt xulo!!!!













Dissabte 26 de novembre vaig sortir per la nit amb el pare per anar al concert de jazz de "La Locomotora Negra". Ens ho varem passar molt bé i vaig ballar força. Varem arribar el diumenge a casa, doncs era 1/4 d'una de la matinada quan entravem per la porta de casa...








Diumenge 27 de novembre varem dinar a casa dels abuelitos perquè també estaven la tieta Elena i el Carlos, i també el cosí Alberto i la Yesim d'Alemanya. Pel matí el pare va marxar a l'AGO d'Escoltes Catalans que es feia a Vilassar de Mar.

Dijous 1 de desembre vaig anar a la piscina amb el pare mentre els iaios estaven amb la Teguise. Feia dies que no trepitjavem la piscina...

Divendres 2 de desembre pel matí no vaig anar a escola perquè vaig passar mala nit amb mal d'oïdes, segurament em va entrar una miqueta d'aigua de la piscina... però per la tarda si que vaig anar. Per la nit em vaig quedar a dormir a casa dels iaios.

Dissabte 3 de desembre pel matí he anat per la muntanya amb el iaio tot cercant herbes aromàtiques per condimentar les olives recollides l'altra dia, i per la tarda, vaig participar del cau de follets, que es va fer per la tarda al local de l'agrupa. Després del cau la mare em va apropar fins a la plaça de l'Església on es feia una trobada de diables i van fer tot un seguit de figures diabòliques amb petards i foc...