24 de maig 2011

Trencant el silenci...

Hola, amics i amigues, realment feia dies que no sabeu res de mi però amb aquesta entrada pretenc posar-me al dia... o si més no, actualitzar-lo una mica i posar-hi noves fotos i vídeos.

Començaré pel mateix dia de l'entrada anterior, sobre els agents del CME, doncs abans d'anar a la platja em vaig estar amagant entre les herbes del turonet que hi ha davant casal Frederic Mompou, i que forma part de la faldilla sudest dels jardins del castell de Castelldefels. Disculpeu per la qualitat de les imatges, però el pare només portava a sobre la càmera del mòbil.


El dissabte 14 de maig va ser el dia triat per anar amb la Teguise a la piscina per primer cop, i no s'ho passar pas malament. Malauradament ens varem oblidar agafar la càmera de fer fotos.

El diumenge 15 de maig van succeir dues coses interessants. D'una banda, la Teguise va començar amb els seus desplaçaments, i fins i tot va aconseguir fer una volta de 360º sobre la seva panxeta.


I l'altra cosa va ser la festa d'aniversari de la Marina, que ja n'ha fet 3 anys... Com m'adormi una mica m'enganxa. És broma!!!! Moltes felicitats, Marina i fer-ne molts més.


Com per art de màgia hem de saltar de diumenge a diumenge, i ens situem al diumenge 22 de maig. Aquí la mare i la Teguise s'han fet una sessió d'autofotos. També cal dir que el pare està una miqueta tocat amb un nou episodi de bronquitis.


Cal afegir que des de divendres per la tarda, jo vaig marxar de cap de 7mana amb els abuelitos a Vinaròs, i que no varem tornar fins diumenge a mitja tarda, per no dir nit. M'ho vaig passar molt bé, i he fet noves amistats: una nena que es diu Vera.

El dilluns 23 va ser l'últim dia de piscina de P4 i han pogut venir les famílies a veure els nostres progressos a l'aigua.



Aquest també ha estat el darrer dia d'aquest post.