16 de maig 2011

Comentari Molt Eloqüent (CME = Cos Mossos d'Esquadra)

El passat dijous, 12 de maig, em van recollir els iaios a l'escola per la tarda i, més tard, es van afegir el pare i la germaneta Teguise. Tots 5 varem agafar el cotxe perquè puges la iaia i apropar-nos a la platja per fer-hi una volteta. A l'arribar al passeig Marítim de Castelldefels, a l'alçada de la plaça de les Palmeres varem tombar a l'esquerra, direcció Gavà, i a l'arribar al Club Marítim varem aparcar.

Curiosament ho varem fer entre dos vehicles patrulla dels Mossos i eren vora 3/4 de 7 de la tarda. Varem estar una estona a prop d'un banc, on la iaia es va quedar asseguda amb la Teguise, mentre el iaio, el pare i jo anàvem en direcció al Club Marítim per veure els ànecs que hi ha en el jardinet tancat d'aquesta entitat.

Cap a les 7 de la tarda, al passar a l'alçada de les escales veig sortir a 4 mossos d'esquadra, millor dit 3 mossos i una caporal mossa, i començar a baixar les escales del club. Va ser el moment en que em vaig girar cap el pare i li vaig preguntar: "...i aquí dalt que es vigila?". El pare em va suggerir que els hi preguntes a ells directament, però jo només vaig aconseguir posar-me davant d'ells i posar-los-hi la meva cara d'enfadat... El pare i el iaio encara riuen.