9 de maig 2011

"Comença maig, i a l'escola bressol vaig..." diu la mare

Efectivament, amics i amigues, a la meva mare se li ha acabat el permís maternal i ha hagut de reincorporar-se a la seva feina diària. Per sort, per la Teguise i per a mi no se'ns ha fet molt difícil, jo ja tenia experiència d'etapes anteriors, i he fet de germà gran...

El dijous va ser el primer dia que el pare s'havia de quedar amb la Teguise a casa, dinar havent tornat de treballar i venir-me a buscar a l'escola. No ho va fer del tot malament, sobretot perquè la germaneta dormia... i jo vaig anar explorant per la muntanya del castell ben content.


El pare ha fet un fotomuntatge amb una de les fotos de la tarda de dijous.


La nit de divendres a dissabte he dormit a casa dels iaios, i el migdia hem dinat plegats a casa d'ells, on també estava la tieta Silvia.

El diumenge pel matí hem començat amb la lectura d'un conte al llit, i una estona de lluites entre la mare, el pare i jo, mentre la Teguise s'ho mirava...


Després hem dinat a casa dels abuelitos i per la tarda hem pujat al castell de Castelldefels per fer-hi una visita.


Baixant m'he trobat un insecte que m'agrada molt...


Hem acabat la vetllada sopant amb italià... i com no podia ser un bon plat de gnocchis al pesto!!!!