15 de juny 2010

Un dissabte atapeït d'activitats

El passat dissabte, 12 de juny, va ser un dia amb molta càrrega de feina i activitats. Pel matí començàvem acompanyant a la gent de l'AE Grimpamons al Bosc Animat, on vaig estar fent alguna foto; per acabar el dia dormint a casa dels iaios, però després d'haver participat en la festa del 60è aniversari de la iaia i haver dinat a casa dels abuelitos.


El Bosc Animat està dins de Catalunya en Miniatura i quan va ser l'hora de torna a casa primer vàrem fer una volta per poder premer tots els botons de les maquetes amb moviment i sons, mentre el pare feia fotos de natura.


L'anècdota del dissabte per la nit va ser que el pare i jo anàvem vestits "ben iguals"... com a clons, que no com a clowns.


Durant la setmana entre la tieta Sílvia, la mare i jo varem anar decorant la casa dels iaios del papa, per a què estigués decorada per a la nit de dissabte.


Diumenge pel matí varem anar a fer una volta pels voltants dels Campus UPC de Castelldefels. L'anada vaig anar fent tot tipus de fotos: a la iaia, a la mama i la seva panxeta, a tots, a mi mateix.


Després va ser el torn del pare fent fotos a tort i dret a nosaltres, a la natura, etc...


El proper post hi haurà SORPRESA... estigueu-vos ben atents!!!!

1 comentari:

Antonio ha dit...

mare meva com creixes!!!
moltes gracies i molts petons per tota la familia!