20 de juny 2010

He arribat al post 200 del meu bloc

Doncs, SI, amigues i amics, el meu bloc ha arribat a la magnífica xifra de 200 posts sobre les meves aventures (en solitari, en família o amb amics). En el post anterior ja us deia que en el proper hi hauria sorpresa, i aquesta és la gran notícia... ja he fet 200 entrades en el meu quadern de vida digital. A continuació us faré cinc cèntims d'aquest darrer cap de 7mana, que ja s'acaba.

Divendres, 18 de juny, per la tarda, varem anar a la 3a Fes-te Jove, al castell de Castelldefels. A la pujada jo anava amb el timbal penjat i tocant amb les baquetes. Varem passar per davant del nou mural en graffiti de la meva escola.


La nostra gran il·lusió era menjar pastissos dels PioRaiers de l'AE Grimpamons per berenar. Els meus pares i jo ens varem decepcionar quan a l'arribar al taulell de l'agrupa i preguntem pels pastissos i ens van dir que no hi haurien... El meu nas havia estat premonitori. Durant la pujada al castell jo havia sentit una pudor a socarrimat i els hi vaig dir als meus pares la frase que diu la bruixa avorrida quan es crema alguna cosa al seu forn: "Me cago en el forn que ha cremat els pastissos..."

Vaig estar fent alguna foto i com que no havíem berenat i els claners tenien a punt uns entrepans ens varem menjar un parell de frankfurts i una hamburguesa amb formatge, entre tots tres.



Tot seguit varem estar una bona estona amb els claners de l'agrupa, sobretot amb la Neus i la Vicky. Amb la Vicky vaig ballar una estona (ja veureu el vídeo, shi..., ja, vídeo), bé fins i tot la vaig treure a ballar, llàstima que el document només capta com estiro les mans cap algú...




Vaig acaba decorant una caixa de patates xips per fer-me un capgròs. La mare va marxar més aviat i jo em vaig quedar a "vigilar" al pare... Millor era una vigilància mútua.


El dissabte varem dinar al japonès de la cinta, i per la tarda-nit hem berenat i sopat amb l'Aina i els seus pares, l'Ana i l'Erick.

Avui diumenge, pel matí he sortit de casa amb els iaios per anar a la plaça de l'Església que feien una activitat de les colònies saharauis i després amb els pares hem dinat a casa dels avis. També estava la tieta Sílvia. Pel matí, els iaios han portat una barca inflable que em van donar divendres a l'escola i aquesta nit m'he posat a dormir en ella.

1 comentari:

conchitin ha dit...

no vale jan tu pareja de baile soy yo!!!!!!!!!!