1 de juny 2010

Cap de 7mana espectacular

El passat cap de 7mana, darrer cap de 7mana del mes de maig de 2010, ha tingut dues fites super importants en la meva agenda familiar i social. D'una banda, dissabte 29 va ser la comunió de la Inka, la filla de la cosina del meu pare Merche; i diumenge 30 es va celebrar la plantada de castells del 28è aniversari de l'ACPC i la fira Sant Ponç.

A continuació trobareu un recull de fotos de la comunió. La primera està feta per mi i es veuen els pares i la panxeta amb un "inquilí/-ina encara no identificat...". Per cert, em vaig menjar un plat de macarrons amb tomàquet megagran!!!! I com no també va caure algun "pinchito" de llaminadures.


A la plantada de castells també vaig fer força fotos i això només és una mostra. La resta les trobareu en aquest àlbum picasa (20100530_ACPC-28èAniversari). Per cert, si mireu l'àlbum digital dir-vos que les primeres 59 imatges són fetes per mi...


A la paradeta de l'AE Grimpamons de la fira de Sant Ponç també vaig estar-hi fent força "gasto"... primer deixant-me pintar, després pintant als altres i finalment fent autobody-painting... Igual que abans, això només és una mostra, la resta les trobareu en aquest àlbum picasa (20100530_AEG-FiraSantPonç).


1 comentari:

Viajerita ha dit...

Com m´agrada veure´t gaudir i riure :-)
Que sàpigues que ja tens a qui assemblar-te menjant plats mega grans de macarrons...jo feia el mateix ;-P
Per cert, la mama està guapíssima amb la panxeta, deu n´hi do com creix!!!! ja li parles al bebé?
Petonets "pintorsito" feliç!