3 de març 2010

Dies plens d'aniversari a Can Molero-Oliva

Com ja vaig dir en l'anterior post el passat 23 de febrer va ser l'aniversari del pare i demà dijous 4 de març serà l'aniversari de la mare. Al final del post podreu veure un petit avançament del seu regal.

A banda dels regals ja comentats la mare també li va regalar al pare una "historuta" per Barcelona. Era una ruta a peu per la Barcelona medieval. Com que la passejada a peu tenia prevista una durada de més de dues hores jo no podia acompanyar-los, i finalment van ser tres horetes, segons em van explicar els pares. Com que jo em vaig quedar a dormir a casa dels abuelitos, ells van aprofitar l'ocasió per anar a sopar i arribar una mica més tard a casa, però tampoc podien trigar molt perquè a l'endemà el pare treballava.


Pel matí de diumenge havíem d'anar amb el pare a l'EUSS, perquè feien la jornada de Portes Obertes. A banda de jugar una estona pel patí i veure els robots també vaig tenir temps per fer unes fotos.


Avui, dimecres 3 de març, he estat amb la mare plantant uns plançons d'enciams que l'altra dia la tieta Sílvia em va portar.


Són gairebé les dotze de la nit del dia 3 de març i en breu serà l'aniversari de la mare, i això que hi ha serà una part del regal... Espero haver guardat prou bé el secret.