13 de març 2010

Una setmana mogudeta... i jo no havia dit res encara

Amics i amigues des del darrer post, del dia 3 de març, han passat moltes coses i jo no he tingut prou temps per anar-vos comunicant. Però avui miraré de fer-vos un post resum amb tot allò que jo recordi.

El passat divendres 5 de març, el pare i jo vàrem assistir a la presentació del Pla Jove de Castelldefels. Allà vaig veure a l'Esteve, a la Candela, a la Patri i al Yoyi... i alguns van quedar "ben retratats"... amb la camara del pare però fent jo de fotògraf.


El diumenge 7 de març pel matí vaig anar a la piscina amb el pare, perquè la mare s'havia de quedar preparant la auto-festeta d'aniversari familiar que s'havia de fer per la tarda, però la gastroenteritis que s'ha passejat per casa nostra també la va visitar; i per la tarda, no va haver la xerinola prevista.

El dilluns 8 de març va ser el dia de la nevada. La mare em va recollir de l'escola per la tarda i em va portar sota una intensa "nevadeta" fins a la festa d'aniversari d'en Pedro, un company de P3 del Jacint Verdaguer. Però en aquesta festa em vaig retrobar amb el Dani, un company de P2 de l'estança verda a Casa dels Infants de Can Vinader.

El dijous 11 de març va ser el meu primer dia d'àpat fora de l'entorn familiar. Em vaig quedar per primer cop al menjador de l'escola. El dinar em va anar molt bé i no em va agradar, al principi, la foscor per fer l'estona de repòs.

Ahir divendres, 12 de març, el pare em va venir a buscar a l'escola i vàrem fer una volta pels bosquets de les faldilles del castell. El pare va portar la camara i vàrem estar una bona estona fent fotos.

1 comentari:

Salva ha dit...

Que guay! I també vau fer fotos de la nevadeta per Castelldefels?
;)