18 de febr. 2009

El bloc torna a tenir vida...

Fa un mes que no deia res però les meves activitats continuen  i crec que cal fer-ne un repàs.

Començarem per la segona quinzena de gener.

El diumenge 18 de gener varem anar al barri de Sant Antoni, de Barcelona, a escoltar el cor gospel "Two Cats" a l'església de Sant Ferran. És el cor on canta la tieta Sílvia. Com que era la festa major del barri hi havia fira i vaig aprofitar per fer-hi unes voltes. Com que havia estat l'aniversari de la tieta també varem aprofitar per fer-hi un apat plegats.





El 22 de gener el pare va arribar amb una cadireta de cotxe del grup 3, que li va passar el César, un company de feina. El pare la va muntar per veure-la i la va deixar al menjador. En veure-la de nou vaig pensar en fer-me una butaca. Això sí, aprofitant una caixa tipus "arcon" em vaig inventar un reposapeus, com podeu veure a les fotos.




El diumenge 25 de gener el pare havia d'afaitar-se i jo vaig sortir corrents per "ajullar-lo" en aquesta tasca d'higiene personal. No se perquè només em deixa participar en la primera part. És a dir, només em deixa passar-li la brotxa, però no la màquina d'afaitar...