25 de febr. 2009

Avui és diumenge de Carnestoltes

Per fi arriba el gran moment. Avui és diumenge de Carnestoltes i qui pot evitar disfressar-se, encara que sigui amb algun petit detall com ara una perruca o qualsevol petit detall.

Pel matí a casa vaig començar fent una reproducció a escala de la meva escola, la Casa dels Infants de Can Vinader, amb les peces de domino d'animals. Fins i tot vaig fer les 6 estances amb els colors corresponents.



Els pirates i l'abella.



El pirata porta lloro, i la iaia perruca...


Altres combinacions de disfresses



També vàrem tenir un moment per podar l'olivera dels avis.



Amb la meva amiga Marina.


Acaronant les urpes del drac Gar-i-Got.


Vaig començar la setmana fent fotos dels avis i l'acabo fent fotos de la meva amiga Marina disfressada de follet del bosc i d'en Carlos Pellitero, un company de l'EUSS, retratats per mi.