25 de febr. 2009

Quan arriba Carnestoltes, tots sortim a...

... fer allò que el rei Carnestoltes ens suggereix.

El dilluns, 16 de febrer, va ser portar un mitjo de cada color als peus per anar a l'escola bressol. També vaig seguir fent proves fotogràfiques. En aquest cas els models van ser els iaios. Poc a poc vaig enquadrant, però encara em queden una mica escorades, suposo que és pel pes de la camara.


El dimarts, 17 de febrer, el rei carnestoltes ens va dir que havíem de portar el nas pintat,... però crec que a mi se m'en va anar la mà.



El dijous, 20 de febrer, va ser el moment per provar-me la disfressa de cantant de cor gospel. A l'endemà vaig participar amb els companys de l'escola bressol en la rua pel voltant de la Casa dels Infants de Can Vinader.



El dissabte, 21 de febrer, em vaig retrobar amb un vell amic. Es tracte de l'osset Winnie the pooh. Vaig estar una bona estona jugant amb ell trànquil·lament a la meva habitació.