15 de gen. 2009

Em faig gran i responsable

La nit de dimarts a dimecres vaig patir un petit malson, i em vaig desvetllar una mica. La solució més fàcil va ser anar al llit amb els pares. Al matí li vaig explicar a la meva mare quin va ser el somni. En ell hi havia el drac Gar-i-Got i molts "petardos", i segurament van ser aquests últims els que em van espantar. Tot i aquest petit episodi de "pors" continuo defensant la "festa major", crec que en soc un FAN.

Ja per la tarda els pares van anar a fer-se una revisió mèdica pel tema de l'ensurt de trànsit i jo em vaig quedar amb la meva "abuela" Paqui. A l'hora de recollir-nos cap a casa, ens vàrem trobar just quan els meus pares creuaven un pas de vianants. En veure que ells no anaven agafats de la mà (com fan habitualment amb mi) els vaig cridar l'atenció, doncs ells són els primers que m'han de donar "bon" exemple.

Segons ells "em faig gran i responsable"...

Nota: en breu hi haurà un post (potser més) dedicats a les meves preguntes: "Aquí diu?" i els temibles "Per què?"

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! Jan crec que si que t'estas fent gran i responsable perque l'altre dia a casa teva m'explicaves que no m'havia de menjar el cartró dels mitjons que els reis m'havien portat. I sort que tú eres allà perque ningú m'ho havia explicat alló, així que tens moltes cosses que ensenyar-me. Tú seras un dels meus mestres!!!

Anònim ha dit...

EP! que sòc la Marina...que encara no tinc massa traça jeJEEJ

Anònim ha dit...

AIX EN GAR I GOT!!! , TU CONTINUA AIXI JAN DONANT LA TABARRA AMB LA FESTA MAJOR!!! MOLT REBEEEE!!!!!
EL PADRÍ!!!