1 de gen. 2009

Any nou, entrada nova

Bon any nou 2009 a tothom.


També la trobareu a la web:

Soc conscient que fa més d'un  mes i mig (aprox.) que us tinc una mica oblidats i que no us explico res de com van les meves aventures. A continuació us faré un petit resum:

* Vaig estar tot el mes de novembre recordant als meus pares (i familiars i coneguts) que aviat seria la festa major (sense encara diferenciar si d'estiu o d'hivern), però el cert és que encara estem a les acaballes de desembre i encara em dura la cançoneta de "Festa Major".

* M'encanta tot allò que fa referència a la festa major i al costumari popular, és a dir, balls populars (bastons, panderetes,...), drac i diables, castellers. Amb aquests últims tinc especial devoció amb el meu padrí, donat que és el Gabi i que el vaig veure vestit de casteller i per a mi és un heroi. Sempre que s'acabava un castell de festa major deia "Bravo, Gabi". I ara recentment (entre els regals del Pare Noel) m'han regalat un joc anomenat "Castellers", i ja us podeu figura qui és l'estrella-figureta que mai cau... "el Gabi, Bravo..."

* He començat a xerrar pels colzes, i soc una mica lloro; a banda de continuar tenint uns grans sentits per imitar sons, paraules, gesticulacions... quin perill quan els meus pares enraonen i sobretot quan se'ls hi escapa alguna paraula mal sonant... Els haurem de disculpar.

* També m'he aficionat d'allò més als "nanitos". Soc el fan número 1 de "Blancaneu i els 7 nans", els tinc tots i em se tots els seus noms o sobrenoms. També amb els personatges de "El llibre de la selva". Ara fins i tot, imito al Mowgli quan fa d'elefant.

Suposo que em deixo, i oblido de moltes coses... A sí, la darrera d'avui mateix, la meva mare m'ha rebatejat com "el hombre araña", doncs resulta que fruit de la meva afició castellera m'enfilo a tot arreu que puc (o no, però ho intento) i avui, dia 1 de gener de 2009 mentre celebraven l'entrada del nou any volia enfilar-me al televisor quan la meva mare m'ha cridat amb el nou sobrenom.

Fins aviat...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

UOOOOOOOOOOOO!!! ,PRIMERES LLIÇONS D´ANXENETA!!!!
GABI

enjanpetitbloggeja ha dit...

Hola, Padrí, he vist a les estadístiques dels pantans que el nivell de les aigües ha pujat força, i que han aixecat el "secret de dequera"... El pare diu que sisplau deixis de fer "babetes" que se'ns mullaran els peus.