10 de nov. 2008

Equilibris sobre el patinet

El passat dissabte, 8 de novembre, vaig donar-li un ensurt al meu pare. Ell estava a la seva habitació i jo al menjador, entremig de tots dos hi havia un llarg passadís.

Quan ja tenia la peça artística preparada va ser quan vaig fer un crit tot dient "papa...", ell va treure el cap per la porta de l'habitació i es va espantar. Esbrinareu perquè veient les següents imatges (tot i que preses amb posterioritat, són un fidel reflex dels fets abans esmentats).

Primer pas: posar la panxa sobre el tirador del patinet
i agafar-se del manillar

Segon pas: fer una abdominal sobre el tirador

Tercer pas: tornar a tocar de peus a terra
com si no hagués passat res...

1 comentari:

ConfeccionesPepita ha dit...

Hola Jan,

sòc la Mireia (tieta-cosina, no sé com s'anomena la meva posició familiar :). Veig que ja tens uns abdominals d'èlit, d'aquí poquet ens marcarem uns balls tots dos.

petonets

:)