17 d’ag. 2008

Diari d'abord - Vacances Agost 2008 (8)

El dimecres, 7 d'agost, vàrem començar el nostre recorregut anant fins a la selva d'Irati, a 23 km d'Otsagabia.
De camí a la selva ens vàrem creuar amb la boira, i entre mig d'ella amb un pastor amb el que vàrem estar parlant una estona fins que un altre cotxe va venir per darrera empenyent.

Només arribar calia preparar-se per la caminada,
i, com no, s'havia de fer omplint la panxeta.

Acabant d'esmorzar i recollint els estris,
de sobte em trobo amb un escarbat
que ràpidament fotografio (posteriorment veureu d'on em ve l'afició).

Comencem el recorregut.
El sender triat és l'anomenat "camí dels sentits",
molt ben explicat i il·lustrat.

Primera parada en el camí, l'ermita de la Verge de les Neus.

Dues instantànies pel mig del bosc, mentre jo dormia a la motxilla.

El costat del meu pare en una aturada fotogràfica.

Tirant pedretes en un rierol de la selva de Irati.

Autoimatge de conjunt.

Retornant cap al cotxe després de la passejada.
Jo estava com una rosa, m'han portat a l'esquena força estona...

Imatges de natura del meu pare...
ara sabeu d'on em ve les ganes de persiguir fauna per fer-hi fotos.

El pastor i els seus gossos, a la tornada.

Descansant i llegint-li un conte al gat "Miau".