4 d’ag. 2008

Diari d'abord - Vacances Agost 2008 (2)

Avui és divendres, 1 d'agost, i comencem el dia fent una volta pel poble de Mojados. Surto vestit amb una pinta una mica "tourist", però es com m'han disfressat avui... assessorats per la meva tria de roba. No hi manca el lila.

Descobrim un parc amb sorral i molta ombra. I jo aprofito per fer els meus primers pinitos com a reporter gràfic. Com a mostra un fotograma...

Al tornar tenia tanta gana que he entrat el rebost de la cuina del besavi Andres i he agafat un tomàquet que m'he cruspit a queixalades.

Per la tarda, la caloreta ens recomanava prendre un bany... i per no fer-ho a la banyera hem creat un ambient plujós al jardí dels meus besavis.

Quan ens hem cansat de mullar-nos, hem agafat un cistellet de vímet i hem anat a recollir pebrotets de l'hortet del meu besavi.

Cap al tard, hem sortit ha donar un darrer tomb pel poble.