18 d’ag. 2008

Diari d'abord - Vacances Agost 2008 (14)

Avui ja és el dia de la darrera nit fora de casa. Estem a dimecres, 13 d'agost, i els meus pares aprofiten per prendre-s'ho amb una mica de calma després de voltar per Navarra els dies anteriors.
Per esmorzar hi ha buffet lliure a l'hotel Turmo, i jo menjo però el Marçal (a qui jo seguint el costum del mínim esforç només diré part de la primera sil·laba, i anomenaré "Ma"), que és cosí del meu pare devora... Ahir va sopar pensant en l'esmorzar i avui esmorzant pensava en el dinar en un restaurant de Lleida. Però com deia la nostra àvia "si no em cuido jo, qui em cuidarà".

Hem baixat a L'Ainsa per fer-hi una volta i acomiadar-nos de la "family" que ja anaven cap a Gavà... però un comiat de fins demà, doncs hem quedat per sopar a l'endemà, i per dinar el 15 d'agost. Per la tarda, amb els meus pares hem anat a remullar-nos al riu Bellos a l'alçada de Puyarruego.

Jo aprofito qualsevol moment
per fer-hi una "cabezadita"...
i més si et porten i no has de caminar.

Segons els meus pares m'assemblo
a un tal "Carlos Jesus".

Diverses instantànies al riu Bellos.