31 de jul. 2012

Acaba un juliol ple d'aventures

Ja estem acabant el mes de juliol i tenia coses pendents del meu viatge a Tenerife, i ara que ja he tornat dels campaments d'estiu amb l'AE Grimpamons tinc més coses per explicar. L'agost també serà emocionant perquè a partir del dia 1 emprenem tots 4 un viatge cap a Stuttgart i Schwarzwald... Auf Wiedersehen!

Del dilluns 9 per la nit fins el dimecres 18 de matinada vaig estar amb la tieta Silvia a Tenerife, a la Cuevita Guanche que és la casa dels besavis Leoncio i Maria, i on viu la tieta Elena amb el Carlos. A continuació us penjo unes quantes imatges. Ens acompanyaven al viatge l'Aina i la Marga, unes amigues de la tieta Sílvia.



















El dimarts 24 de juliol va estar preparant-me la meva motxilla de campament i quan la vaig tenir enllestida vaig fer-li fotos.




El diumenge 29 de juliol les mares i pares de l'AE Grimpamons van pujar al terreny d'acampada per a recollir-nos. La Teguise ha agafat el meu relleu i ha començat a fer fotos als Ietis. El final d'aquests campaments va haver molta emoció i fins i tot alguna llàgrima d'alegria i felicitat combinades amb molts records.





















El dilluns 30 de juliol m'he comprat uns quants "basurilles" més i els hi fet una foto a tota la meva col·lecció, juntament amb el camió de recollida de basures que em van regalar els iaios.