2 de jul. 2012

...i l'altre mig juny també al sac, i ben lligat

Com ja deia en el post anterior faltava ben poc per les vacances, i ara ja puc dir que estic oficialment de vacances: participant d'uns casals, anant de viatge amb els iaios, passejant per la platja amb els abuelitos, etc...


Divendres, 22 de juny, avui ha estat el darrer d'escola del curs 2011-2012, i també el meu darrer dia a Infantil, el proper curs començaré Primària, fent primer dins del cicle inicial.

Dissabte, 23 de juny, pel matí la Teguise i jo ens hem banyat, i hem estat jugant com a bons germans. Després alhora de dinar hem estat menjant colze amb colze. 










Per la tarda, hem anat a la Flama del Canigó, i com que hem sortit tard de casa hem arribat just a l'encesa de la foguera. Abans d'arribar a casa de tornada hem passat pels gronxadors. 



... i jo a la foguera m'he encarregat de fer fotos 








Al tornar a casa hem sopat per celebrar la revetlla de Sant Joan en companyia de la tieta Sílvia i la padrina Vanessa amb la Marina. Després de sopar hem estat tirant bombetes i veient les llums fetes per les fonts pirotècniques, i jo m'he encarregat de fer una petita foguera a l'hortet.




















Dilluns, 25 de juny, avui és el meu primer dia de casals. Els pares m'han inscrit a la primera tanda del casal artístic, anomenat "Escola d'Arts" que es fa a la meva escola, on faré teatre, dansa i manualitats... no sabem si m'agradarà i ara per ara només hem pagat una setmana.

Dimecres, 27 de juny, ha estat un dels darrers dies de l'espai familiar i la Teguise i la mare s'han fet fotos amb les educadores de l'escola bressol municipal de Can Vinader. Quan han acabat han vingut a recollir-me al casal d'estiu.





Divendres, 29 de juny, era el meu darrer dia dels casals, però he sortit molt content i demanant-li a la mare que m'apunti per a la propera tanda. Hem dinat a casa dels iaios, i la Teguise, el pare i jo ens hem estat banyant a la piscina. Jo ja portava la meva motxilla i m'he quedat a dormir perquè a l'endemà marxarem ben aviat cap a Coves a passar el cap de setmana. Per la nit, he trucat als pares i m'han explicat que han recollit el tomàquet més vermellet de l'hort i que la Teguise estava preparada per fer-li queixalades.






Dissabte, 30 de juny, jo continuo amb els iaios per terres del Maestrat i mentrestant la Teguise ja s'ha penjat una estona la càmera de fotos i ja ha fet les seves primeres instantànies. La foto ha sortit com ella "mogudeta"... quin bitxito de germana!!!!



Diumenge, 1 de juliol, un canvi sobtat de temps ha fet que passessim d'una calor insuportable amb molt de sol a una calor més suportable de la xafogor, acompanyada de grans tormentes d'estiu. Amb les primeres gotes del matí la Teguise s'ha remullat amb la nina Tatan.










Dilluns, 2 de juliol, per la tarda he arribat a casa amb els iaios després d'estar 3 dies fora amb ells... Tot ha anat molt bé i he gaudit molt bones estones amb ells, fent solitaris, jugant amb plastilina, veient estels estirats a la terrassa sobre un matalàs,...