15 d’ag. 2011

Agost 2011 - Especial FMdE 2011 a Castelldefels


Amigues i amics, des del passat divendres 12 fins avui dilluns 15 d'agost ha estat Festa Major d'Estiu (FMdE) a Castelldefels, i tot seguit us farem un resum de la nostra participació.

El divendres 12 d'agost va començar la FMdE i el pare i jo varem pujar al Castell per veure els Focs Artificials. De tornada a casa varem passar per la Jijonenca de la Pl. de l'Església per agafar-nos uns granissats de llima.


El dissabte 13 d'agost pel matí hi havia activitats amb aigua per a nens a la plaça de l'Església, però hi havia tanta cua i feia tant de sol que vaig preferir anar a casa dels iaios per fer-hi una remullada a la piscineta. Igualment havíem de fer temps per esperar a l'Elaine i la seva família que venien en tren per dinar a casa... Després de dinar vaig estar jugant força estona amb l'Alejandro, el fill de l'Elaine i del Xavier, i varem acabar fent-nos una remullada amb la manega de la terrassa. L'Elaine és una companya del papa de la UAB, amb qui comparteix diferents assignatures de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Per la nit va ser el gran moment esperat i desitjat, el gran correfoc del meu poble... i jo novament vaig poder anar al costat del carro dels petards del drac Gar-i-Got i, fins i tot, al final el vaig poder carregar en companyia del meu amic Gonzalo.


El diumenge 14 d'agost ens hem aixecat amb ritme i hem fet un video... Després hem esmorzat. Per la tarda hem quedat per berenar amb les meves amigues Aina i Marina, i les seves mares Ana i Vanessa. Hem estat al parc de la Muntanyeta mentre feien les proves de so del grup musical Dover, i també hem aprofitat per "passejar". Després hem arribat tard a l'entrada de gralles i només hem pogut participar en la cercavila portant novament el carro del drac i, fins i tot, el pare ha portat dos cops el Gar-i-Got.



Avui dilluns 15 d'agost, hem arribat a la plantada de castells i jo he estat fent fotos amb diferents tripodes: dos estàtics, el iaio i el pare; i un dinàmic, el padrí Gabí que m'ha apropat fins a la pinya d'un dels castells. Per la tarda després de dinar a casa dels iaios, he anat amb ells a la fira.