16 d’abr. 2011

Setmana Santa 2011 a Valladolid (1a part)

Ahir divendres, 15 d'abril, hem sortit amb el cotxe direcció Valladolid, per passar els primers dies de les vacances de Setmana Santa 2011 amb els abuelitos de la mare, Andrés i Felisa. Hem sortit de casa quan eren gairebé 3/4 d'onze i hem arribat a les vuit de la nit.

Hem anat amb el cotxe nou del pare, i el viatge no se'ns ha fet massa llarg... tot i els gairebé 700 quilometres que hem fet. La Teguise ha heredat la meva cadireta de cotxe.


Hem parat una mica a Peñafiel, per observar el seu castell i la lluna a sobre d'ell, i el pare ha agafat una estona a la Teguise a l'espai del conductor.


Quan hem arribat a casa del abuelito Andrés la primera feina meva ha estat anar al galliner i recollir els ous... i empaitar els pollets. M'han ajudat el tio Julio, de Stuttgart, i el pare.


Per la nit, com ja és habitual a la casa del abuelito, m'he preparat el llit a l'armari, i li he deixat provar a la Teguise.


Avui dissabte pel matí hem anat a fer una volta pel poble de Mojados. Hem estat en un parc infantil i comprant en un supermercat. A la tornada el pare ens ha fet fotos en una rotonda plena de roselles i altres flors.


Per la tarda mentre els grans feien una mica de migdiada, jo m'he atipat de veure dibuixos animats. Després hem sortit amb la mare i la Teguise a fer una volta pel pinar. A la tornada hem fet un bany els dos germanets amb el pare, per preparar el visionat en TV del primer clàssic "Madrid-Barça".

Per cert, donat que estem fora de Catalunya he hagut d'activar el meu traductor automàtic, i ja he fet algun "palabro" nou pel meu diccionari. Avui he dit "calajo", per dir "cajón". Ha estat una traducció instantània de "calaix".

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Goita quin goig que feu!!!! Au jan apreta al pare que et deixi el coxe nou
Gabi

Sílvia ha dit...

Hola guapus! veig que esteu gaudint molt. Jo acabo d'arribar ara de la meva 8ª etapa del GR... ara penjaré fotos! petonets!