3 d’abr. 2011

"Desblocquejant" el bloc... quinze dies aturat!!!! Quina feinada.

La setmana del 21 al 27 de març el blog ha estat una mica aturat perquè el pare va estar molt enfeinat amb el Saló de l'Ensenyament i l'estand de la seva escola.

No obstant, el dissabte 26 de març per la tarda, la Isa (madrina de la Teguise) ens va venir a buscar a Castelldefels per pujar a casa d'ells i poder jugar amb l'Alba, la Júlia i el Joan; i després va venir el pare per recollir-nos i baixar a casa. Era un dia amb molta boira pel Garraf com es pot veure en la foto següent.


També varem fer un vídeo amb la Teguise rient... sembla un sac de riure!!!!


El diumenge, 27 de març, el saló només obria pel matí i a la tornada d'ell a casa varem estar jugant i fent fotos. Per la nit a la terrassa varem descobrir un dragonet, un llangardaix d'aquells que es mengen els mosquits.


El dilluns, 28 de març, la Teguise i la mare van ser les protagonistes d'un nou vídeo molt divertit.


El dimecres, 30 de març, mentre que el pare tornava de fer les classes a la UAB, la mare i jo estaven cuinant a casa... tocava fer pizza. Per la tarda la mare havia fer la massa i només faltava decorar-la i fornejar... jo vaig ajudar a decorar i alhora de posar-les al forn també vaig tenir una mica de protagonisme. La mare va treure el termòmetre de dins del forn "pre-escalfat", per fer espai per poder posar dues sabates amb pizzes i a mi no se'm va ocórrer res més que agafar aquell rellotge acabat de sortir del forn. Els meus crits van ser impressionants, però una mica d'estona de la mà sota l'aigua de la pica i una mica d'argila verda miraculosa van ser suficients!!!!

El dijous, 31 de març, va ser l'aniversari de la tieta Elena i varem anar amb la mare i la Teguise a la seva jornada de portes obertes i berenar.

El divendres, 1 d'abril, després d'anar a la festa d'aniversari de la Maria havia quedat amb els iaios per anar a dormir a casa seva. A l'arribar a casa vaig preparar-me la motxilla amb l'ajuda del pare, i ens va acompanyar la tieta Sílvia fins a casa dels avis. Per sopar em van preparar una bikini dels que a mi m'agraden.

El dissabte, 2 d'abril, he anat amb els iaios a fer una volta i donar de menjar als ànecs de davant del centre comercial, i hem estat tallant i recollint canyes. Mentrestant, el pare i la mare han aprofitat per fer coses a casa i, fins i tot, han banyat a la Teguise en una palangana vermella; i ella s'agafava com si estigués comandant una nau espacial...


Després ha vingut el pare i la tieta Sílvia a dinar a casa dels iaios. Per la tarda he acompanyat al pare al cau, que es feia a l'escola Torre Barona. Allà estaven jugant i fent activitats els llops, i jo m'he quedat amb ells mentre que el pare estava fent una reunió de la nova unitat de l'agrupament Grimpamons: Unitat de Mares, Pares i Antics. Quan el pare ha acabat de fer la reunió m'ha recollit i ha pogut comprovar que estava moll de dalt a baix... fins i tot les bambes. Hem anat a casa i ja m'he posat el pijama.

El diumenge, 3 d'abril, pel matí hem esmorzat i després he estat jugant una estona amb la mare i el pare amb els playmobils, i la Teguise també volia participar. La germaneta té moltes ganes de jugar amb mi i jo amb ella. Després hem anat a dinar a casa dels abuelitos, des d'on avui estic actualitzant el meu blog.