15 de gen. 2011

Hem tornat a l'activitat habitual

Després de les festes hem tornat a la normalitat i les rutines del dia a dia... La mare amb la Teguise, el pare a treballar, i jo a l'escola... i també a la tasca de redacció i edició del meu bloc, tot i què fa uns dies que estava una mica paradet.

El dia 6 de gener, dia de reis, va anar molt bé i vaig rebre molts dels regals que havia demanat a la carta dels reis i també d'altres no esperats. Per esmorzar varem anar a casa dels avis per menjar-nos una xocolata desfeta, i trobar-nos amb el padrí i els seus germans, que són cosins del pare. Vaig aprofitar per fer-me moltes fotos amb el padrí... què és molt car de veure!!!!


Varem dinar a casa dels avis del pare amb la resta de la família Yll, i per acabar l'àpat hem gaudit del tortell de reis.

El dissabte 8 varem dinar amb els abuelitos a la seva casa, i per la tarda hem vaig quedar a dormir amb ells. El motiu era que el diumenge els pares tenien una visita guiada per la Barcelona de la Guerra Civil, amb la gent de CultRuta.

El diumenge pel matí mentre els pares estaven voltant per Barcelona, els abuelitos i jo varem anar a fer una excursió fins al castell de l'Eramprunyà. Al migdia els pares m'han recollit i tots quatre hem anat fins a Olivella, on la Cristi celebrava una calçotada i barbacoa de comiat, doncs ara marxa una temporada a Lisboa. Allà he pogut jugar amb l'Alba i la Júlia. Per la nit, el pare ens ha enregistrat en uns vídeos a la Teguise i a mi.



El divendres 14, la mare ens ha estat fent unes fotos.


Avui dissabte 15, ha estat el pare qui ens ha fet les fotos.