30 de juny 2009

Un diumenge cultural

El passat diumenge, 28 de juny, vaig anar a veure una obra de teatre infantil. Els pares em van dir que era de titelles, però jo els hi deia que volia veure una de "personatges". Per sorpresa de tots tres, l'obra tenia personatges i titelles.
Així doncs tots contents.


L'obra triada va ser "El Llop i les 7 cabretes" en una versió lliure i adaptada del conte dels germans Grimm. L'espectacle és molt recomanable tant per a infants com per als seus acompanyants adults. La llàstima és que el diumenge era el darrer dia i haureu d'estar atents a noves programacions d'aquesta obra.

Per anar al teatre com que era a Barcelona vàrem utilitzar un transport públic: el tren. Jo tenia moltes ganes de tornar a pujar en un tren i fer-hi un trajecte. Durant l'estona que vàrem estar al tren vaig veure diferents coses, com per exemple: un xumet caigut a les vies del tren i un senyor creuant les vies indegudament, sense fer servir el pas soterrat de l'estació de Gavà. Quin mal exemple.

A l'hora de dinar els pares ho van fer en un restaurant japonès mentre jo feia una migdiada... però per a les postres ja em vaig despertar. Va ser a l'estació de Castelldefels de tornada i vàrem parar a la geladeria "La Jijonenca" de la plaça de l'Església per fer un "geladet"...