1 de juny 2009

A la fira Trapezi de Vilanova i la Geltrú

El passat dissabte, 30 de maig, vaig estar a la ciutat de Vilanova i la Geltrú per gaudir dels espectacles al carrer de la fira Trapezi, que s'estava celebrant. 
Abans però varem saludar a la Montse i l'Anna, visitant-les a casa seva, tot i què jo només vaig fer acte de "somnipresència" (potser m'havia picat la mosca de la son...). Allà vaig trobar-me amb les seves nebodes, i amigues meves, les bessones Alba i Júlia, amb les quals vaig estar prenent un gelat i veient l'espectacle "Àticus Park". Molt mogut i molt divertit...

Geladegem...?


Qùe hi ha algúúú...?

Molt decepcionat per no trobar resposta.

Continuo fent proves amb la camara, 
i com és "Públic" i notori 
el meu pare no té un pèl de tonto...
o potser sí

Encara amb falla el zoom i la distància focal,
però poc a poc aconseguirem bones imatges,
també compta força els models...






En Françoise i en Nico van fer les delicies de petits i grans.
Un espectacle d'alçada, molt arriscat i molt divertit.

1 comentari:

sílvia ha dit...

què bé que t'ho passes!!!