6 d’abr. 2013

Vacances de Setmana Santa 2013 (2a part) - Caramelles i altres manifestacions populars

Tal i com us varem prometre la segona part de les nostres vacances de Setmana Santa d'aquest any.

El divendres 29 de març vaig sortir amb la Teguise i els avis a veure la processó de la trobada dels tres passos. Més tard els pares ens van recollir i varem anar a sopar a l'Hornero.



El dissabte 30 de març pel matí ens varem aixecar i li vaig estar llegint contes al meu llit de dalt. Després em vaig disfressar amb elements del Mugendo, i semblava una mena de Mugendo Ninja boy. Per la tarda després de dinar amb els iaios vaig canviar-me amb el iaio per anar a cantar Caramelles, amb els companys de la Coral Marinada. De tornada cap a casa ens hem parat a fer alguna foto als passos de la processó que pujava cap a Vista Alegre.

















El diumenge 31 de març pel matí el pare em va acompanyar fins a la primera cantada de Caramelles, i des d'allà ja vaig anar tota una bona estona amb els companys de la coral. També us poso l'enllaç a la pàgina YouTube on hem penjat un parell de cançons enregistrades pel pare. Podreu escoltar "Catalans de la costa" i "Marinera".





El dilluns 1 d'abril, era el dia de la Mona, i pel matí va venir la padrina amb la mona. La del padrí va quedar postposada fins aquest proper dissabte en un àpat familiar a casa dels iaios. A mig matí varem anar cap al Garraf, per dinar a casa de l'Alba, la Júlia i el Joan, doncs els pares són els padrins de l'Alba. La Teguise per la tarda ha estat atacant i menjant-se tots els "casalitos" de les mones.










1 comentari:

"Tita Lena" ha dit...

Esteu Guapíssims! I ja heu començat a menjar els primer gelats de la temporada, quina sort! aqui també està tot gelat ;-) Fins molt aviat, petonets de neu per a tots i totes!