1 d’abr. 2012

La primavera ha arribat...

...i a la muntanya passejant, d'ella hem gaudit!!!!


Com que al llarg de la setmana passada, del 21 al 25 de març, va tenir lloc el saló de l'ensenyament el pare va fer un horari diferent, treballant fins i tot el dissabte i el diumenge... però el diumenge per la tarda per compensar ens varem anar a passar una nit fora de casa.

Diumenge, 25 de març, per la tarda després de dinar ens hem pujat al cotxe i hem agafat direcció Barcelona, per arribar a Vallvidrera. És en aquesta zona de Barcelona ficada al parc de Collserola on es troba l'alberg InOut on varem fer nit. El camí de pujada va ser una mica difícil perquè no estava del tot ben marcat i, a banda, la Teguise per culpa del mocs va vomitar fins a tres cops... Déu n'hi do com va quedar la seva roba i la cadireta del cotxe. En arribar i fer el check-in varem anar ràpid a l'habitació per canviar a la germaneta. Per la nit abans de sopar hem tocat un piano que hi havia a l'alberg, i després de l'àpat hem sortit a fer un petit tomb i prendre aire fresc.


Dilluns, 26 de març, el pare no va a treballar i jo no vaig a l'escola... Ens aixequem i anem a esmorzar. A 2/4 d'onze deixem l'habitació i fem una volta pels voltants de l'alberg, i ens arribem a la piscina i un espai on tenen gronxadors i altres jocs. Decidim anar a fer una volta pels camins de Vallvidrera i agafem el cotxe per marxar. Deixem el cotxe a l'estació del Baixador de Vallvidrera dels FGC i agafem un camí que ens ha de portar a l'oficina d'informació. Pel camí ens trobem poesies d'en Verdaguer, i no és gens estrany doncs estem fem el "camí verdaguerià" fins a la Quinta Juana on va passar els seus darrers anys abans de morir. He estat fent fotos i vídeos.



 
















Dimecres 28 de març ens va arribar una postal des de l'Índia, on estan des de fa dos mesos i mig, la tieta Elena i el Carlos. Aviat els tornarem a veure per aquestes contrades abans de tornar-se'n a les illes afortunades.


El divendres 30 de març serà un dia diferent. Pel matí m'aixeco a casa amb la mare i la Teguise, i em porten a escola. Però al migdia totes dues agafen l'avió destinació Valladolid, i per tant em passa a recollir el iaio, i dino amb els iaios. Per la tarda em recull per l'escola el pare, però també vénen els abuelitos perquè es volen acomiadar de mi, en uns dies marxaren a Deutschland... Més tard participo a l'aniversari de la Maria que m'ha convidat a la seva festa. Per la nit sopem el pare i jo junts, i acabem de preparar i revisar la meva motxilla, doncs l'endemà pel matí marxaré de campaments.


El dissabte 31 de març pel matí era el dia triat per marxar de campaments. A la tornada us explicaré com han anat tots els dies dels campaments de Primavera amb la unitat de Follets de l'AE Grimpamons. Per cert, podeu anar mirant el "GrimpaBlog" per si hi han actualitzacions.