27 de gen. 2012

Un parell de setmanes una miqueta estranyes

Doncs si com diu el títol del post aquestes dues setmanes passades han estat una miqueta estranyes, sobretot perquè gran part de la setmana passada, des de dimarts 17 per la tarda, no vaig anar per problemes

El dissabte 21 per la tarda vaig anar al cau amb la meva unitat de Follets i m'ho vaig passar molt bé, i el pare sempre li pregunto quan dies queden per a la propera sortida.

La nit de diumenge 22 de gener, els pares ens van posar a dormir juntets al llit inferior de la llitera, i el pare va aprofitar per fer-nos unes fotos celestials... dormidets com angelets!!!!



El dijous 26, per la tarda, he anat amb el pare a la piscina.

Avui divendres 27 estic a la festa d'aniversari del meu company de classe Erick, i després aniré a dormir a casa dels avis.