4 de gen. 2012

A la "Cuevita Guanche" (i 4)

Sovint no tot surt com ho tens mig planificat... i els canvis també són benvinguts.

El dilluns 2 de gener teníem "mig previst" anar al Loro Parque, que està a Puerto de la Cruz (a 100 km. de la nostra "cuevita guanche"), però abans volíem passar per Candelaria per veure les estatues dels "menceyes" guanches. La veritat ha estat que durant el viatge m'ha fet una mica de mal la panxa i la Teguise estava molt ploranera, i hem decidit parar a Candelaria. Quan hem estat parats hem vist una platja petita que ens ha agradat molt i hem decidit quedar-nos a dinar a la vora de la mar. Jo he aprofitat per fer-hi un bany i després hem anat a visitar la basíl·lica de Candelaria i les estatues com ja teníem previst. La tornada a casa l'hem fet dormint la Teguise i jo, i els pares han decidit fer una volta anant cap a la zona d'Anaga i passant per diversos miradors tot pujant i baixant muntanyes i corbes.





























El dimarts 3 de gener ens hem aixecat tard i hem decidit anar a fer el darrer bany a la zona de platja de "Las Américas". Finalment hem anat a la platja de "El Bobo", on hem trobat unes pedres que feien de piscinetes naturals i on hem pogut recollir alguna caracola i algun cargol ermità. Per la tarda hem tornat a casa una mica més tard del previst perquè no trobavem el cotxe... i en arribar-hi ja feia una estona que estava la tia Carmen per acomiadar-se. Després hem pujat la rentadora del soterrani a la terrassa, i jo m'he encarregat de dirigir al Carlos i al pare quan feien el transport de l'electrodomèstic.