5 de març 2011

Arriba Carnestoltes i acaba la "quarantena"

Tot i que un cop acabat el Carnaval comença la quarantena fins la Setmana Santa, jo per fi he pogut sortir de la meva "quarantena" mèdica. Ha estat tot una setmana a casa, amb "arrest domicialiari" per evitar (dins de les nostres possibilitats) el contagi de la meva varicel·la a d'altres persones...

El dijous 24 de febrer, la iaia ens van portar truites de patata i carxofa, i també coca de llardons, per celebrar el "Dijous Gras". Mentrestant, el iaio, el pare i jo estava el concessionari recollint el cotxe nou familiar. És molt xulo! Ja el veureu...

El dissabte 26 de febrer per la tarda ha vingut la tieta Sílvia a veure una de les pel·lícules noves i menjar "crispetes", i més tard, també han vingut la tieta Elena i el Carlos a berenar, després del seu passeig per l'Eramprunyà.

El diumenge 27 de febrer el pare havia de treballar a l'escola doncs feien la jornada de Portes Obertes. A l'arribada d'ell, hem preparat el dinar.


De dilluns a dimecres ha continuat el meu "captiveri" anti-infecciós, i he estat molt a casa tot i què ja he començat a fer alguna sortida.

El dijous ja em vaig reincorporar a l'escola, perquè a l'endemà és Carnestoltes. Ha estat tota una setmana sense trepitjar l'escola, ni posar-me la bata, ni... Tornem a la rutina!

Ahir divendres, 4 de març, era Carnestoltes, però també era l'aniversari de la mare i, per tant, celebració doble: a l'escola i a casa. A l'escola participant a la rua de la tarda amb disfressa lliure, i a casa fent un berenar amb tothom disfressat...


Avui dissabte, 5 de març, comença la setmana blanca... i a més doble per nosaltres: perquè anem a conèixer les sorres blanques de les platges de "Fuerte Aventura" com dic jo.