13 de febr. 2011

Primera sortida a la muntanya amb la Teguise

Doncs si, ja era hora que la "family" surtis al complet a la muntanya. Ho hem fet avui diumenge, però abans varem fer unes sessions de fotos i vídeos amb la Teguise i altres membres del nucli familiar.

El dijous 10 de febrer, la mare es va fer fotos amb la Teguise; i el divendres 11 de febrer, va ser el torn del pare i meu. Jo també vaig fer-me un vídeo. Com que jo vaig anar a dormir a casa dels iaios la nit de divendres, els pares van estar veient les fotos i el vídeo, i la Teguise reconeixia la meva veu. Diuen els pares que feia somriures i semblava com si em busques.


Avui diumenge, 13 de febrer, hem anat al Parc Mediambiental que té el RACC a Gualba, que està a les faldes del Montseny. Després de dinar en un restaurant del poble, ens hem apropat a Cardedeu on hem saludat a la Monica i el Jaume, i hem conegut a en Pau, el seu fill d'un mes.