14 de febr. 2010

Diumenge de Carnestoltes - Rua infantil

Avui diumenge, 14 de febrer, s'han celebrat Sant Valentí i el Carnestoltes. Jo només he estat per la segona festa, de la primera encara no en tinc cap necessitat de "festejar"...

Pel matí he sortit a la terrassa per assajar i preparar la música i coreografia de la tarda. Com que he vist que el meu pare m'estava fent fotos li he demanat que em fes un vídeo, i tot i tenir la finestra tancada a continuació podreu veure i "escoltar" el resultat.



Al tornar de la terrassa he estat una estona tirant tots els papers de la bossa de reciclat al terra, on he pogut nedar una estona entre papers.


Per la tarda, he sortit a la comparsa de l'escola disfressat de llop acompanyat dels meus compis de P3. Els nois érem els llops i les noies les caputxetes vermelles, les mares i pares i altres familiars s'han repartit entre abuelites, alguna jove lloba, caçadors i llenyataires. El clan dels llops de P3 havia decidit que sortirien fent molt de xivarri i, a banda de la seva disfressa, hem portat tambor i xiulet.



Per cert, la feina de l'AMPA de l'escola CEIP Jacint Verdaguer ha estat guardonada amb un premi a la millor disfressa cosida a casa. ENHORABONA per la feina feta!!!!

2 comentaris:

sílvia ha dit...

molt guapo, però a mi, com diu la cançó: aquest llop no em fa por, pam i pipa, pam i pipa, aquest llop no em fa por...

Anònim ha dit...

que guapos estais!!!!!!!!