27 de set. 2009

Superada la primera quinzena d'adaptació a l'escola

Hola, a tothom, ja han passat dues setmanes des de l'inici de curs i m'he adaptat força bé a la nova situació. Bé de moment només he estat anant pel matí, i demà serà el primer que vagi matí i tarda, suposo que tot anirà bé...

Només falla una mica el matí, doncs sóc una mica "dormilega" i sempre tinc els llençols enganxats i potser algun matí no ens obrin les portes de la classe. Per cert, la classe és la de les "Marietes"... si el mateix nom de l'any passat, i ni tan sols ens han deixat opinar al respecte; ells s'ho perden.

Habitualment em porta a escola la mare i em recullen les iaios, l'abuelito o la tieta Elena; però el passat dijous, com que era la Mercè em va poder portar i recollir el pare. A la recollida va venir amb la camara fotogràfica i vàrem aprofitar per fer una petita excursió pels jardins del castell fent fotos...











El cap de setmana passat em va portar la tieta Elena al teatre a veure "Pinotxo". Va ser el seu regal pel meu tercer aniversari.