14 de set. 2009

Breu resum d'un kap de 7mana llarg i ple d'activitats

El passat kap de 7mana no era com els habituals, on tens dissabte i diumenge, sinó que a més s'havia afegit el divendres. El motiu és que el divendres era l'11 de setembre, diada nacional de Catalunya. Un dia per recordar d'on venir, però també per fer una crida i "reclamar" cap a on volem anar.

Nosaltres per fer-ho una mica diferent vàrem començar fent una excursió pel Garraf. La ruta triada va ser el típic circuit des de l'àrea d'esbarjo de Can Roca fins a Cal Ganxo. Un petit recorregut però suficient per estar en contacte amb la natura. En aquesta ocasió ens va acompanyar la tieta Sílvia.


Jo vaig fer alguna foto (alguna una mica "curiosa", sort que l'olor no queda impregnada en la foto digital) i els animalons tampoc es van lliurar de l'objectiu del pare...


Interessava fer una cosa a prop de casa per poder assistir i participar dels actes locals amb motiu de la diada.


Després d'aquest esforç calia recuperar les forces fent un glop de suquet de pinya (cortesia de la mare, era per a ella però li vaig anar "pispant").


Dissabte 12 de setembre va estar dedicat a una altra activitat. En aquesta ocasió va ser una boda a la que estavem convidats, i a més jo tenia una feina especial per desenvolupar. Es casaven el Gabi, que és el meu padrí, i la Roser; i el padrí em va encarregar que conjuntament amb el seu cosí Gonzalo (5 anys) entressim els anells fins a la taula de la celebració. Per aquells que sigueu malpensats, dir-vos que les rodonetes perforades van arribar a lloc i a temps (JIT = just in time) i que a hores d'ara el padrí està feliçment casat,... i fent un creuer per la Mediterrània.
Trobareu un ampli reportatge fotogràfic al següent enllaç: Boda Gabi i Roser
I com no, el meu final de festa preferit, una mica de dansa africana en companyia de la tia Conchi.


Diumenge 13 de setembre és un dia molt especial, i va estar totalment dedicat a mi... perquè és el meu aniversari. Ahir vaig arribar als 3 anys... Pel matí, varem estar preparant una mica la terrassa i jugant amb globus plens d'aigua.

Al migdia, dinar amb els pares, abuelitos, iaios i tietes; i obrir regalets i bufar espelmes (per cert, fins a tres cops he bufat les tres espelmes al llarg del kap de 7mana).

I per la tarda, berenar amb els meus amics, sobretot amiguetes ;-).


Per la nit, bany compartit amb l'Alba i la Júlia.


Moltes gràcies a tothom...

1 comentari:

conchitin ha dit...

moltes felicitats jan
en tu gran dia especial!!!!!!!!!!!!!