3 d’ag. 2009

Ja estem per terres germàniques

El passat divendres 31 de juliol començava una nova aventura en companyia dels meus pares. A 2/4 d'onze del matí ens plantàvem a l'actual T2A per fer el "check in" del nostre vol i poder facturar les dues maletes amb tota la nostra roba.



El vol va ser molt trànquil, i ràpid, a l'hora prevista d'arribada ja estàvem amb les maletes recollides.



Ja a casa dels tiets de la mama (Tia Mari i Tio Julio) hem anat saludant als seus fills, fills polítics i néts.


A estones li deixo fer fotos al meu pare i sempre acaba fent-li a "bitxos". Sort que aquests no volen cobrar drets d'imatge... Quina ruïna si volguessin cobrar uns dinerets.






De camí a la casa del cosí gran de ma mare, en David, hem passat per un "Spielplatz" (parc infantil), i jo m'ho he passat molt bé... Quin nivell de parc.



A la comunitat de la casa del cosí David també tenen un jardinet comunitari i aprofitem per jugar una estona.




Abans d'anar-me a dormir del meu primer dia per terres germàniques jugo a amagar-me a l'hamaca.