21 de jul. 2009

Un nou "kap de 7mana" multidisciplinar

Si, amics i amigues, el "kap de 7mana" passat ha estat ple d'activitats multidisciplinars; només deslluïdes per un "petit creuament de cables" meu del diumenge per la tarda que no ens va permetre cloure aquella jornada fent una passejada pel Garraf...

Però anem a repassar la resta d'activitats, i com no acompanyades moltes d'elles amb imatges.

Podríem dir que va ser un "kap de 7mana": artístic, natural, artificial i, com sempre, espectacular.

La moguda va començar divendres per la tarda amb una sessió de "Self body painting", amb alguna petita aportació dels meus pares (que també van voler participar en l'obra creativa).






Dissabte per la tarda tot va ser un continu canvi de plans, doncs després de dinar semblava que havia de poder fer front a una jornada vespertina, però va ser seure al cotxet i dormir-me...


No obstant, jo se que la camara estava actuant tota sola capturant imatges de la natura dels llacs del Campus universitari i tecnològic de Castelldefels.










A continuació, els meus pares em van portar fins a la zona de La Pineda de la platja, per poder certificar que el desembarcament ja havia acabat... però encara vaig poder fer alguna foto més.


Per la nit, el pare va agafar el trípode "sense dir-m'ho" i va estar fent fotos dels estels...



...i dels focs artificials de les festes del mar 2009.