27 de jul. 2009

Cultura i relax, el mateix dia i a la mateixa hora

Encara que sembli difícil de creure "cultura i relax" es van donar cita el mateix dia i a la mateixa hora... això si en llocs diferents i amb membres de la família diferent.

Anirem a pams. La mare va rebre pel seu anivesari al març (?? anys, tafaners!!!!) un regal molt especial. Aquest era un circuit de massatge i relax per fer durant dues hores. El dia triat va ser aquest dissabte, 25 de juliol. El pare i jo vàrem decidir acompanyar-la a Barcelona però en lloc d'esperar a la saleta mentre ella gaudia del seu moment de "relax", nosaltres vàrem agafar-nos entrades per anar a veure una obra de teatre infantil.

L'obra triada va ser "Blancaneus i Campaneta... en acció", a càrrec de la companyia Irrintzi Teatre, al Guasch Teatre. Va ser molt divertida i ens van ensenyar una cançó amb la seva coreografia. També va ser una obra molt participativa doncs els nans de la Blancaneus van sortir d'entre el nombrós públic de la platea. En acabar l'obra les dues artistes van sortir a acomiadar-se del seu públic i jo vaig aprofitar per fer-les-hi, jo mateix, unes fotos.


Al sortir del teatre, i abans de recollir de nou a la mare per anar a dinar a un japonès, vàrem parar "5 minutets" a un parc infantil de la plaça Dr. Letamendi, i allà va tenir lloc el primer moment "National Geographic" del pare aquest cap de 7mana.


Per dinar hi havia buffet lliure i jo sobretot va fer feina a les postres...


Per la nit, després de sopar a casa de la padrina Vanessa, amb la Marina i el Juan (veure també: Bloc de la Marina) vàrem anar a la plaça de l'Església de Castelldefels, on s'estava celebrant el dissabte solidari, i on... el meu pare va trobar-se amb el Salva (un company de l'EUSS), doncs el pare l'havia avisat que hi hauria en directe un conjunt musical de salsa i altres ritmes del Carib per poder-hi ballar i remenar el cos.