18 d’abr. 2009

Grans frases... "de mi"

Recentment he iniciat una sèrie de grans cites per a la meva història. A continuació us escric un petit recull de les més recordades pels meus pares

* El diumenge passat, dia 12 d'abril, vaig dir-ne dues. Pel matí, amb el meu avi quan va voler que li digués el nom a l'acordionista de les caramelles no vaig dir el meu nom i cognoms com habitualment, vaig dir:
- Coco. 
Aleshores l'avi va preguntar per què aquest canvi d'identitat, i la meva resposta va ser clara i contundent:
- Per fer marranades.
Així la polícia no sabra qui soc en realitat si m'agafessin fent marranades...

* El mateix diumenge, però per la tarda els meus pares van decidir anar al cinema i que jo em quedés amb els meus avis. Quan va ser l'hora de marxar els hi vaig dir:
- Si aneu al cinema, vigileu, i que no us pilli un cotxe.
Cal recordar que els pares van patir un accident de trànsit el passat 9 de gener quan volien anar al cinema, i des d'aleshores no s'havien plantejat tornar a anar-hi... i ara que ho han fet vaig i els hi recordo l'atropellament.

* El dimarts, 14 d'abril, a Sitges, mentre dinava macarrons amb els iaios em va caure un i ells em van preguntar que què havia passat. La meva resposta estàndard més un afegit:
- No passa res. Ja escombraran...