10 d’abr. 2009

Continuem fent activitats lúdiques durant les vacances

Com que són els dies de vacances de Setmana Santa estic força estona amb els meus pares i fem coses diferents cada dia.

El dimarts 7 d'abril vàrem anar a comprar a l'Ikea, per agafar uns prestatges per a la cuina i per a la meva habitació, i també m'han comprat un trenet de fusta. Qui millor s'ho passa és el pare dissenyant i construint els circuits amb les vies.




Per la tarda hem trucat a les meves amigues bessones Alba i Júlia per pintar ous de pasqua.



El dimecres 8 d'abril vaig estar una mica enfebrat... i ahir dijous per la tarda vaig estar una estona al metge. Em van fer una foto per veure'm els pulmons i descartar una pneumonia. 
Tornant del metge m'he assegut una estona a menjar pipes.


Com que dimecres va arribar a casa un nou electrodomèstic calia provar-lo i això va ser el dijous. Es tracta d'una panificadora i els pares van fer un pà dolç. Aquí teniu el resultat. Els hi ha sortit un pà de gairebé un quilo (960 gr.).




Per la nit hem sortit a veure els tambors que acompanyaven a les figures, és a dir, hem anat a veure la sortida de la processó de dijous sant. No ens hem mogut del lloc fins que no han passat tots els tambors... De tornada a casa, després de sopar sandvitxos a casa dels abuelitos, el pare va sortir una estona a la terrassa amb el tripode a fer fotos de la lluna plena.



Aquest matí hem esmorzat unes llesques del pa fet ahir, i ous de pasqua que la mare abans ha amagat i que el pare i jo hem hagut de cercar per tota la casa.


Com que ja és pasqua és temps de caramelles, i ja hem d'anar preparant la barretina... i la veu.


1 comentari:

tia conchi ha dit...

uffffffffffff que pinta tiene ese pan yo quiero!!!!!!!
jan me tienes que enseñar a pintar los huevos de pascua
petons
que guapo estas