11 de set. 2008

Tasques dels darrers dies d'agost

Els darrers dies d'agost, que també signifiquen els darrers dies de vacances dels pares, hem estat fent diferents tasques individuals però en conjunt o de conjunt individualment. 
Jo he volgut col·laborar en tot allò que he pogut...

Fent la migdiada.
Tot i ser un llit de matrimoni sovint em falta espai.
Com podeu observar el papa fa fotos 
perquè no hi ha espai per a ell.


Banyant a la Ta-Tan.
És la meva primera nina. Té trets orientals.
 El nom li vaig posar jo mateix.


Netejant els vidres del menjador.
Segons els meus pares semblo el protagonista de "Karate Kid" 
fent la famosa seqüència "Poner cera, quitar cera"...
En el meu cas era "Poso aigua, embruto més encara".


Afaitant al meu pare.
Tot havia d'estar a punt després de les vacances,
i el pare també volia estar preparat.