2 de set. 2008

La temperatura s'ha disparat

Efectivament, avui dilluns, 18 d'agost, el termòmetre ha assolit els 40,3º C. El més fotut era que només passava en el meu cos. Si amics i amigues, el meu petit cos ha estat durant 12 hores amb més temperatura de la que és habitual.

Acompanyat tota l'estona pels meus pares, que fins i tot m'han fet anar a Urgències de Sant Joan de Déu per descartar una possible infecció d'orina, he estat visitat per un metge molt simpàtic (i que semblava ser un resident). Tot ha estat perquè m'he resistit a obrir la boca per poder explorar la meva gola i ha avisat a un de més experimentat, anomenat "Khalil" (a qui jo he batejat com a cap de residents, si fa o no fa com a les sèries de TV sobre metges i hospitals).

Per la tarda, el pare s'ha creuat amb un mosquit tigre,
i segons sembla a la imatge ja sabem qui ha guanyat.