24 de juny 2008

Revetlla de Sant Joan (també Sant Jan)

La revetlla de Sant Joan és una nit màgica i en la qual poc a poc em vaig introduint. Ara per ara només gaudeixo des de fora, però de ben segur que més endavant estaré foten canya i tirant petards
Foguera encesa amb la Flama del Canigó,
baixada pels amics Esteve i Eva.
Moltes gràcies pel vostre esforç per mantenir una tradició.

Aquesta foto és molt artística,
i l'autora n'és la mare.
La podríem titular:
"Envoltats pel foc"

A l'acabar de sopar no havia tingut prou bateig de foc
i la meva tieta Sílvia em va regalar unes cebetes i unes bengales
amb les que vaig gaudir una estona.

Els iaios van comprar globus per decorar la terrassa,
i el papa amb un rampell creatiu i tècniques "McGyverianes"
va desenvolupar una abella.

Aquí podem veure el papa
i la seva "obra d'inflart"

1 comentari:

eva ha dit...

L'Esteve i jo vam tenir el plaer de poder anar al Canigó. Però la tradició viva la mantenim tots, des dels que porten la flama, als que any sí any també ens acostem al Parc de la Muntanyeta o on s'escaigui per compartir aquesta tradició i uns bons moments entre amics!

Jan, bé deu ser el teu... segon Sant Joan? Espero que t'ho passessis tan bé com sembla a les fotos.