8 de juny 2008

Dormir fora de casa

Això que ara us explicaré va passar el cap de 7mana passat, però ara he trobat un forat per explicar-ho.

Tal i com anuncia el títol "vaig dormir fora de casa", no era el primer cop (i suposo que no serà l'últim) doncs per cap d'any ja vaig dormir a casa dels meus "abuelos" Domingo i Paqui, la diferència és que aquest cop no em deixaven dormint els meus pares.

El motiu va ser per anar a un concert de Rosana a Sitges, que era el meu regal per la meva mare pel dia de la mare... No era del tot conscient del que succeiria regalant aquest tipus de cosa, dormir a fora de casa i sense el pit de ma mare.

No obstant, vaig superar amb molt bona nota aquesta prova. Al meu càrrec van estar els meus iaios Manolo i Maria Teresa.

Abans però de que arribès la nit vaig estar participant en jocs per infants que feien a la festa popular de Vista Alegre - Castell i Poble Vell, com podreu veure en les següents imatges: